Zamówienie Nr iZP.271.9.2016 z dnia 2016-03-15 - Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski– dokumentacja projektowa.

Tytuł Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski– dokumentacja projektowa.
Numer iZP.271.9.2016
Data wydania 2016-03-15

Bielsk Podlaski, dnia 15-03-2016r.

Izp.271.9.2016

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski   – dokumentacja projektowa

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ), Zamawiający modyfikuje SIWZ w następującym zakresie :

- dział III SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) otrzymuje następujące brzmienie:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Budowę, przebudowę części ulic, organizację ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, na podstawie załącznika nr 9 do siwz „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”,
  • dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza (wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada),
  • dla dróg gminnych (miejskich), tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej i Kościuszki,

 w następującym zakresie:

  1. budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego,
  2. zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych,
  3. przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych,
  4. w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
  5. projekty stałej organizacji ruchu.

Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2. „Uwagi ogólne”).

2. Uwagi ogólne:

  1. Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz).
  2. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje:
  1. skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej;
  2. drogi wewn. osiedlowej ( za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza),
  3. miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem);
  1. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni.
  2. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską.
  3. Teren  inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.
  4. Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta.

3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi:

  1. pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
  2. przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),
  3. wykona badania geotechniczne gruntu,
  4. uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 
  5. opracuje  inne, uznane  za  konieczne  przez  Wykonawcę,  bądź  stosowne instytucje i urzędy, opracowania  i  badania,
  6. opracuje przedmiary robót,
  7. opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),
  8. opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej  i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
  9. opracuje projekty stałej organizacji ruchu,
  10. opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
  11. udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
  12. na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie  z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia.

5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

  1. projekty budowlane – po 5 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy    z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  ( Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.)  i spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  projektu  budowlanego  (Dz. U.  z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  2. projekty wykonawcze po 3 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych  i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.),
  3. przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych do  wykonania  robót w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z ich szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis, z  wyliczeniem i zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem  podstaw  do  ustalania  cen  jednostkowych  robót  lub  jednostkowych  nakładów  rzeczowych. Przedmiary muszą  uwzględniać  wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone  w  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  5. kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  18 maja  2004 roku  w  sprawie  określenia  metod i  podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych  kosztów  prac projektowych  oraz  planowanych kosztów  robót  budowlanych  określonych w  programie  funkcjonalno - użytkowym  (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
  6. kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  7. projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  8. projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),            
  9. opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu – po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  10. informacje BIOZ – po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu.

 

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót.

Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)  materiałów  oraz na normy,   o których  mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie  materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

 

- § 1 załącznika Nr 6 do SIWZ ( projekt umowy) otrzymuje następujące brzmienie:

1. Zamawiający  zleca, a  Wykonawca  przyjmuje  do  wykonania  zadanie  pn:

,, Budowa, przebudowa części ulic, organizacja ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski  – dokumentacja projektowa”, które należy opracować na podstawie załącznika nr 9 do siwz „Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski”,

  • dla dróg powiatowych, tj. ulic: 11 Listopada i Mickiewicza (wraz ze skrzyżowaniami z ulicą Żwirki i Wigury, Kazimierzowską, Sienkiewicza, drogą wewn. osiedlową, Kopernika i 3 Maja, Poniatowskiego, 11 Listopada),
  • dla dróg gminnych (miejskich), tj. ulic: Kopernika, 3 Maja, Kościuszki, skrzyżowanie ulic: Kościelnej, Sienkiewicza, Poświętnej i Kościuszki,

 w następującym zakresie:

  1. budowa i przebudowa nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców oraz w razie potrzeby innych elementów pasa drogowego,
  2. zapewnienie odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych,
  3. przebudowa bądź uzupełnienie oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni i utworzeniem nowych dróg manewrowych,
  4. w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej naziemnej  i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
  5. projekty stałej organizacji ruchu.

Zakres terenu dla przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do siwz: Koncepcja organizacji ruchu w centrum miasta Bielsk Podlaski, z uwzględnieniem uwag, zawartych poniżej (pkt 2. „Uwagi ogólne”).

2. Uwagi ogólne:

  1. Zakres przedmiotu zamówienia nie dotyczy pasa drogowego ulicy Jagiellońskiej (załącznik nr 9 do siwz).
  2. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), nie obejmuje:
  1. skrzyżowania z ul. Jagiellońską (jest w odrębnym opracowaniu). Należy skoordynować prace projektowe dotyczące ul. Kopernika z powstającymi rozwiązaniami projektowymi dla skrzyżowania ulic: Kopernika i Jagiellońskiej;
  2. drogi wewn. osiedlowej (za budynkami oznaczonymi numerami porządkowymi 50, 52 i 54 przy ul. Mickiewicza), 
  3. miejsc postojowych i chodnika na odcinku od ul. Mickiewicza do przejścia dla pieszych, zlokalizowanego w okolicy budynków o numerach porządkowych 3 i 5 przy ul. Kopernika (będzie objęte odrębnym opracowaniem);
  1. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący ul. Kopernika (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie pełnej konstrukcji podbudowy nawierzchni jezdni.
  2. Zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący skrzyżowania ulic: Mickiewicza i Kazimierzowskiej (załącznik nr 9 do siwz), obejmuje dodatkowo zaprojektowanie prawoskrętu z ulicy Mickiewicza w ulicę Kazimierzowską.
  3. Teren  inwestycji nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego.
  4. Zakres planowanej inwestycji zlokalizowany jest w całości w strefie konserwatorskiej miasta.

3. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym między innymi:

  1. pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
  2. przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),
  3. wykona badania geotechniczne gruntu,
  4. uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę przez Inwestora. 
  5. opracuje  inne, uznane  za  konieczne  przez  Wykonawcę,  bądź  stosowne instytucje  i urzędy, opracowania  i  badania,
  6. opracuje przedmiary robót,
  7. opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych  w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),
  8. opracuje dokumentację techniczną na budowę i przebudowę nawierzchni jezdni, parkingów, zatok postojowych, dróg manewrowych, chodników dla pieszych, zjazdów indywidualnych i publicznych, zieleńców, odwodnienia dla zaprojektowanych nawierzchni utwardzonych, oświetlenia ulicznego, w związku ze zmianą geometrii istniejących jezdni  i utworzeniem nowych dróg manewrowych oraz w razie potrzeby - infrastruktury technicznej naziemnej  i podziemnej, kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami,
  9. opracuje projekty stałej organizacji ruchu,
  10. opracuje specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
  11. udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
  12. na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia.

5. Opracowana dokumentacja powinna zawierać:

  1. projekty budowlane – po 5 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy    z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  ( Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.)  i spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  projektu  budowlanego  (Dz. U.  z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  2. projekty wykonawcze po 3 egz. + CD /JPG/ (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.),
  3. przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych do  wykonania  robót w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z ich szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis, z  wyliczeniem i zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem  podstaw  do  ustalania  cen  jednostkowych  robót  lub  jednostkowych  nakładów  rzeczowych. Przedmiary muszą  uwzględniać  wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 3 egz. + CD ( MS WORD) - (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające  w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone  w  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania  i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
  5. kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu) - opracowane  zgodnie  z  rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  18 maja  2004 roku  w  sprawie  określenia  metod  i  podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych  kosztów  prac projektowych  oraz  planowanych kosztów  robót  budowlanych  określonych w  programie  funkcjonalno - użytkowym  (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
  6. kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  7. projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  8. projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew) po 3 egz. + CD (pdf), o ile będą konieczne (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),            
  9. opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu – po 3 egz. + CD (pdf) (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu),
  10. informacje BIOZ – po 5 egz. + CD (pdf), (oddzielnie dla dróg powiatowych i pozostałego zakresu.

 

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót.

Uwaga: Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)  materiałów  oraz na normy, o których  mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

 

- dział XV SIWZ ( Miejsce, termin składania i otwarcia ofert):

  1. ust.2 otrzymuje następujące brzmienie:  Termin złożenia ofert – do dnia 21.03.2016 r.  do godz. 10:00;
  2. ust.3 otrzymuje następujące brzmienie:  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 111 w dniu 21.03.2016 r. o godz. 10:30.

 

Z up. Burmistrza Miasta

Bożena Teresa Zwolińska

Z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2016-03-15

Data modyfikacji: 2016-03-15

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2016-03-15