Zamówienie Nr Izp.341-43/09 z dnia 2009-12-21 - Przetarg nieograniczony pn. ,, Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ul. Hołowieskiej - dokumentacja projektowa.

Tytuł Przetarg nieograniczony pn. ,, Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ul. Hołowieskiej - dokumentacja projektowa.
Numer Izp.341-43/09
Data wydania 2009-12-21

  Izp.341-43/09

Bielsk Podlaski: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ul. Hołowieskiej - dokumentacja projektowa.
Numer ogłoszenia: 437254 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ul. Hołowieskiej - dokumentacja projektowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ul. Hołowieskiej w Bielsku Podlaskim w następującym zakresie: 1)budowa i przebudowa nawierzchni, 2)budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej 3)budowa sieci kanalizacji sanitarnej bocznej w brakującym zakresie w granicach pasa drogowego po uzgodnieniu kierunku odpływu z właścicielami działek 4)budowa chodników 5)budowa zjazdów ( jeden zjazd do każdej geodezyjnie wyodrębnionej działki, po uzgodnieniu lokalizacji z ich właścicielami ) 6)przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej ( miedzy innymi telekomunikacyjnej i elektrycznej)z budowanymi i przebudowywanymi elementami pasa drogowego, Teren objęty opracowaniem oznaczono na mapie liczbami od 1 do 48. 2.Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, a w szczególności : a) przygotuje niezbędne materiały i wniosek, do uzyskania przez inwestora decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego , b) opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz ( o ile będzie konieczne), c) pozyska mapę zasadniczą w skali 1 : 500 , aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę, d) wykona badania geotechniczne gruntu, e) opracuje inne, uznane za konieczne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowania i badania, f) opracuje kosztorysy po uzgodnieniu z inwestorem, g) uzyska wszelkie uzgodnienia , opinie i materiały niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę przez inwestora, h) udzieli wyjaśnień dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych , i) na wniosek inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego zgodnie z wymogami ustawy p.z.p. 3. Przed przystąpieniem do projektowania, Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją do akceptacji Zamawiającego, jak również uzyska akceptację jednostek opiniujących. 4. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: -projekty budowlane i wykonawcze po 5 egz. + CD /JPG/ -przedmiary robót po 2 egz + CD (w formacie Excel), -kosztorysy inwestorskie po 2 egz + CD (w formacie Excel), -kosztorysy ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel), -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 2 egz. + CD ( MS WORD). -projekt stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf). -projekt zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), o ile takowy będzie konieczny po 5 egz. +CD (pdf). -operat wodnoprawny + pozwolenie wodnoprawne (o ile takowe będą konieczne) po 3 egz. +CD (pdf). -badania geotechniczne gruntu po 2 egz. + CD (pdf), -informacja BIOZ po 5 egz. + CD (pdf), Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej ( pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. UWAGA: Zamawiający we własnym zakresie wystąpi w miesiącu grudniu 2009r. z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji . 5.Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa, m.in.: -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133 z póź. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z póź. zm.), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -spełniają następujące warunki dodatkowe: a)zrealizowali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę ulicy, co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, c)udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace projektowe 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz zrealizowanych usług w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę ulicy, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie - wg załącznika Nr 3 do SIWZ, 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień budowlanych do projektowania niezbędnych do wykonania zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, sanitarnej bez ograniczeń ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - wg załącznika Nr 4 do SIWZ, 6)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1)każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 2 i 7 2)warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 1, ppkt. 4, 5 i 6 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. 2, 7, niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 7 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 11 znajdują odpowiednie zastosowanie. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17 -100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Miasto Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17 -100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2009-12-21

Data modyfikacji: 2009-12-21

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-12-21