Zamówienie Nr Izp.271.41.2011 z dnia 2012-01-31 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych w 2012 r.

Tytuł Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.Letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych w 2012 r.
Numer Izp.271.41.2011
Data wydania 2012-01-31
Izp.271.41.2011

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 437992-2011 z dnia 2011-12-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Bielsk Podlaski
Przedmiotem zamówienia jest letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012roku. 1. Wykaz odcinków chodników, placów i parkingów miejskich do ręcznego...
Termin składania ofert: 2012-01-09


Bielsk Podlaski: Letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 28708 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437992 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2012roku. 1. Wykaz odcinków chodników, placów i parkingów miejskich do ręcznego utrzymania w sezonie letnim 2012r. stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ na łączną powierzchnię 18 806 m2 . 2. Ilość koszy do opróżniania w roku 2012 - 125 szt. 3. Chodniki i place miejskie winny być utrzymywane w ciągłej czystości, a trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach oraz z pomiędzy kostek Polbruk i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane. W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. 4. Kosze uliczne winny być opróżniane na bieżąco, niedopuszczalne jest ich przepełnianie. Zimą kosze oraz teren w promieniu 1 m od kosza powinny być oczyszczone ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. 5. Ceny podane w ofercie będą niezmienne w ciągu całego 2012 roku. 6. Koordynatorami prac ze strony Zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski i Marcin Kuptel. 7. Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z ich niewłaściwego utrzymania. 8. Należność za wykonanie usługi będzie rozliczana w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru prac. 9. Oferent winien podać ceny jednostkowe netto: - za miesięczne oczyszczenie 1m2 placu, chodnika lub parkingu z wszelkich zanieczyszczeń z uwzględnieniem odwiezienia ich na składowisko miejskie i opłatą za korzystanie ze składowiska - za miesięczne opróżnienie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5 mb od niego z uwzględnieniem odwiezienia zebranych zanieczyszczeń na składowisko miejskie i opłatą za korzystanie ze składowiska - za 1godz. pracy pracownika przy sprzątaniu terenu - za 1 godz. pracy ciągnika z przyczepą przy wywozie zebranych zanieczyszczeń na składowisko miejskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olaf Gawryluk prowadzący działalność gospodarczą pn. PRO OGRÓD Olaf Gawryluk,, ul. Wyszyńskiego 14, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218055,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156061,19
  • Oferta z najniższą ceną: 156061,19 / Oferta z najwyższą ceną: 171288,65
  • Waluta: PLN.

w.z. Burmistrza Miasta

Walentyna Szymczuk

z-ca Burmistrza

 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2012-01-31

Data modyfikacji: 2012-01-31

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2012-01-31