Zamówienie Nr Izp.271.1.2014 z dnia 2014-01-20 - Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014- 2015r

Tytuł Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014- 2015r
Numer Izp.271.1.2014
Data wydania 2014-01-20

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bielsk-podlaski.pl


Bielsk Podlaski: Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014- 2015r
Numer ogłoszenia: 12239 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014- 2015r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja drzew - wycinka oraz cięcie koron drzew na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2014- 2015r. 1.Wycinka drzew : Ceny jednostkowe za 1 szt. wycinki łącznie z załadunkiem i wyładunkiem oraz wywozem pociętego ( na odcinki umożliwiające ręczny załadunek na środki transportu) drzewa w obrębie granic miasta w odniesieniu do drzew o średnicach pni : a) do 20 cm, b) 21-30 cm, c) 31-40 cm, d) 41-65cm, e) powyżej 65 cm, 2. Frezowanie pni Ceny jednostkowe za frezowanie pniaków po ścięciu drzew w odniesieniu do drzew o średnicach podanych w pkt 1. Pień drzewa należy sfrezować co najmniej 10 cm poniżej poziomu gruntu, a jego pozostałą część zasypać materiałem stosowanym na danym terenie ( ziemia urodzajna na trawnikach bądź piasek na chodnikach, placach itp.) do poziomu istniejącego pobocza drogi bądź do poziomu gruntu w otoczeniu prowadzonych robót oraz zagęścić mechanicznie. Frezowanie dotyczy pni drzew zleconych do wycinki w trakcie realizacji zamówienia oraz drzew wcześniej wyciętych. 3.Cięcie koron drzew : Ceny jednostkowe za 1 szt. z załadunkiem i wyładunkiem oraz wywozem gałęzi w obrębie granic miasta, w odniesieniu do drzew o średnicach pni : 1.do 15 cm, 2.16-20 cm, 3.21-30 cm, 4.31-40 cm, 5.powyżej 40 cm Rany po cięciu drzew należy zabezpieczyć środkiem do pielęgnacji ran. Kompleksowe cięcie drzew planowane jest do wykonania w okresie jesienno-zimowym. Zastrzega się możliwość pojedynczych zleceń w ciągu całego roku. Szacunkowa ilość drzew do cięcia w ciągu roku - ok. 150-180 szt. Wycinka drzew będzie zlecana sukcesywnie w ciągu całego roku. Szacunkowa ilość drzew do wycinki w ciągu roku- ok.25-30 szt. Dokładna ilość drzew do wycinki lub wykonania cięć koron drzew oraz ich lokalizacja, a także rodzaj cięcia, będzie uzależniona od bieżących potrzeb oraz wydanych w tym zakresie zezwoleń. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości drzew do wycinki bądź cięcia koron drzew. Drewno z wycinki i cięcia koron drzew należy przetransportować w miejsca wskazane przez Zamawiającego w dniu wykonywania robót. Po wykonaniu zleconych robót gałęzie oraz wszelkie pozostałości powinny być uprzątnięte i zagospodarowane we własnym zakresie lub wywiezione do punktu odzysku lub utylizacji przez wykonawcę. Teren należy wyrównać, uporządkować i przywrócić do stanu poprzedniego. Termin i zakres wykonania prac zostanie każdorazowo określony w zleceniu sporządzonym przez Zamawiającego lub telefonicznym zgłoszeniem w sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu. Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu drogowego i osób trzecich w obrębie terenu robót oraz utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany pokryć wszystkie roszczenia właścicieli gruntów przyległych za powstałe szkody. Opłaty za wyłączenie linii energetycznych i teletechnicznych ponosi Wykonawca robót. Wykonane roboty podlegają odbiorowi technicznemu. Interwencyjne wycięcie i cięcie koron drzew Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 3 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego, natomiast planowane zobowiązany jest rozpocząć w terminie 7 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego, o ile w zleceniu nie są określone konkretne terminy wykonania robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu wycinki, cięć pielęgnacyjnych drzew z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Potencjał techniczny: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w przypadku wygrania przetargu będzie dysponował następującym sprzętem; - podnośnik o wysokości minimum 18 m lub niezbędny sprzęt do stosowania technik alpinistycznych - samochód skrzyniowy lub ciągnik z przyczepą do przewozu drewna - 1 szt., - piły spalinowe - 2 szt. - frez do pniaków
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Potencjał kadrowy : W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że w przypadku wygrania przetargu będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji zadrzewień z zastosowaniem pił mechanicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy z piłami mechanicznymi lub co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji zadrzewień z zastosowaniem specjalistycznych technik alpinistycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski. Siwz można odebrać również osobiście w pokoju nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pełniący funkcję
Burmistrza Miasta

Jarosław Borowski

 

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Kalinowska

Wprowadzający: Agnieszka Kalinowska

Data wprowadzenia: 2014-01-20

Data modyfikacji: 2014-01-20

Opublikował: Agnieszka Kalinowska

Data publikacji: 2014-01-20