Zamówienie Nr Izp.271.68.2017 z dnia 2017-12-08 - ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski

Tytuł ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Numer Izp.271.68.2017
Data wydania 2017-12-08

Bielsk Podlaski, dnia 08.12.2017 r.

Izp.271.68.2017

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski

 

Zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

 

W dniu 06.12.2017 r. Wykonawca zwrócił się z prośbą o zmianę zapisów załącznika nr 10 do SIWZ – projekt umowy:

§4 ust 1 – jest:
Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca wyznaczy i poinformuje Zamawiającego o numerze telefonu dyżurującego.

wnioskowana zmiana:
Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca i Zamawiający wyznaczą i poinformują się wzajemnie o numerach telefonów dyżurujących koordynatorów. Od wprowadzenia dyżurów do ich odwołania wskazane telefony koordynatorów Wykonawcy i Zamawiającego muszą być czynne przez całą dobę.

§4 ust 11 – jest:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych.

wnioskowana zmiana:
Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego o zakończonej każdego dnia usłudze i dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzone zestawienie Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej do godz. 1500 następnego dnia. W razie konieczności Zamawiający dokona sprawdzenia przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia zakończenia usługi.

 

Zamawiający informuje, iż w dniu 08.12.2017 r. zmodyfikował specyfikację istotnych warunków zamówienia uwzględniając proponowane przez Wykonawcę zmiany zapisów Załącznika Nr 10 do SIWZ – Projekt umowy oraz  dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu, w którym przedłużono termin składania ofert do dnia 14.12.2017 r. do godz. 10:00. Zmiana powyższa została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Nowicka

Data wytworzenia: 2017-12-08

Wprowadzający: Ewa Nowicka

Data modyfikacji: 2017-12-08

Opublikował: Ewa Nowicka

Data publikacji: 2017-12-08