Zamówienie Nr Izp.271.68.2017 z dnia 2017-12-08 - ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Tytuł | ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski |
---|---|
Numer | Izp.271.68.2017 |
Data wydania | 2017-12-08 |
Bielsk Podlaski, dnia 08.12.2017 r.
Izp.271.68.2017
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2018 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
Zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.1579 ze zm.), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
W dniu 06.12.2017 r. Wykonawca zwrócił się z prośbą o zmianę zapisów załącznika nr 10 do SIWZ – projekt umowy:
§4 ust 1 – jest:
Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca wyznaczy i poinformuje Zamawiającego o numerze telefonu dyżurującego.
wnioskowana zmiana:
Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca i Zamawiający wyznaczą i poinformują się wzajemnie o numerach telefonów dyżurujących koordynatorów. Od wprowadzenia dyżurów do ich odwołania wskazane telefony koordynatorów Wykonawcy i Zamawiającego muszą być czynne przez całą dobę.
§4 ust 11 – jest:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych.
wnioskowana zmiana:
Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego o zakończonej każdego dnia usłudze i dostarczenia Zamawiającemu do godz.1500 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy akcji zimowej. Zatwierdzone zestawienie Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej do godz. 1500 następnego dnia. W razie konieczności Zamawiający dokona sprawdzenia przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi niezwłocznie po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia zakończenia usługi.
Zamawiający informuje, iż w dniu 08.12.2017 r. zmodyfikował specyfikację istotnych warunków zamówienia uwzględniając proponowane przez Wykonawcę zmiany zapisów Załącznika Nr 10 do SIWZ – Projekt umowy oraz dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu, w którym przedłużono termin składania ofert do dnia 14.12.2017 r. do godz. 10:00. Zmiana powyższa została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
BURMISTRZ MIASTA
Jarosław Borowski
Metryka strony