Zamówienie Nr Izp.271.50.2016 z dnia 2016-10-17 - ROZPOZNANIE CENOWE na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn. „Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”

Tytuł ROZPOZNANIE CENOWE na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn. „Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”
Numer Izp.271.50.2016
Data wydania 2016-10-17
Termin składania uwag do oferty 2016-10-28

Bielsk Podlaski, dnia 17.10.2016 r.

 

 

Izp.271.50.2016

ROZPOZNANIE CENOWE

na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn.

„Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164       z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt.8 ustawy).

 

CPV 71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Miasto Bielsk Podlaski

ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski

Regon: 050658982, NIP: 5432066155

www.bielsk-podlaski.pl

e-mail: um@bielsk-podlaski.pl

tel. 85 7318100, faks: 85 7318150

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu ,,Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim” zgodnie z wymaganiami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach, Typ projektu 1. Projekty dotyczące gospodarki wodno – ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z dokumentacją konkursową zamieszczoną na stronie internetowej https://www.pois.gov.pl/nabory/25-poprawa-jakosci-srodowiska-miejskiego-2/

oraz poniższymi dokumentami:

1)    Wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju z dnia 18 marca 2015 r. w zakresie zagadnień związanych          z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020 (MIiR/H/2014-2020/7(01)03/2015),

2)    Przewodnikiem do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych (Guide to Cost-benefit Analysis of Investment Project – Economic appraisal tool for Cohesion Policy 2014-2020) Komisji Europejskiej z grudnia 2014 r.

Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z dokumentacją projektową i innymi materiałami niezbędnymi do sporządzenia studium i wniosku o dofinansowanie.

 

  1. Założenia ogólne dla projektu:
  2. zakres projektu będzie zgodny z typem projektu, określonym w ogłoszeniu o konkursie do Działania 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach, Typ projektu 1. Projekty dotyczące gospodarki wodno – ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.

1)    maksymalny udział dofinansowania w wydatkach kwalifikowanych na poziomie projektu w ramach Działania 2.5 wynosi 85%,

2)    przewidywana wartość całkowita projektu wynosi ok. 15 000 000,00 zł.

 

  1. Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do:

1)    poprawy dokumentów, będących przedmiotem umowy, zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,

2)    na każde wezwanie Zamawiającego, do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotu umowy,                       w szczególności w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

  1. Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym należy wykonać w wersji:

1)    papierowej (drukowanej) – 3 egzemplarze,

2)    elektronicznej – 3 egzemplarze w formacie PDF i DOC (MS Word) wraz z arkuszem kalkulacyjnym w formacie XLS (MS Excel), zawierającym tabele oraz wyliczenia do analizy finansowej i ekonomicznej z odblokowanymi formułami.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

1)    przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej – do dnia 20.12.2016 r.

2)    w przypadku wystąpienia konieczności stosowania prac określonych w ust.4 lub procedury odwoławczej – za termin realizacji zamówienia uznaje się datę zakończenia prac określonych w ust.4 lub procedury odwoławczej.

 

  1. Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty

1)    C – cena brutto – 40% (40 pkt.)

Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

                            wartość oferty o najniższej cenie

                C =    ----------------------------------------------  x   40 punktów

                                    wartość oferty badanej

2)    D – doświadczenie zawodowe – 40% (40 pkt.)

Przy ocenie ofert w kryterium „doświadczenie zawodowe”, Zamawiający będzie brał pod uwagę liczbę przygotowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, studiów wykonalności wraz
z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł oraz liczbę zamieszczonych na liście projektów wybranych do dofinansowania.

a)    wykonanie co najmniej 2 studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 1, które znalazło się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 10 pkt.

b)    wykonanie co najmniej 4 studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 2, które znalazły się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 25 pkt.

c)    wykonanie 6 i powyżej studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 3, które znalazły się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 40 pkt.

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym (załącznik Nr 2a do rozpoznania) oraz dowody, które potwierdzą należyte wykonanie zamówienia i zamieszczenie na liście projektów wybranych do dofinansowania. Dowodami tymi mogą być: poświadczenia, listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Niedołączenie dowodów potwierdzających należyte wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym, skutkować będzie nieuwzględnieniem ich jako należycie przygotowanego i nie będzie punktowane.

3)    P – potencjał kadrowy – 20% (20pkt.)

Przy ocenie ofert w kryterium „potencjał kadrowy”, Zamawiający będzie brał pod uwagę dysponowanie przez Wykonawcę 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych.

a)    dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała co najmniej 5 studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 5 pkt.

b)    dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała co najmniej 10 studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 10 pkt.

c)    dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała 15 i powyżej studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 20 pkt.

Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz osób (załącznik Nr 2b do rozpoznania) wraz z listą przygotowanych przez nich studiów wykonalności. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. wykazu osób lub w załączonym wykazie nie wymieni projektów, dla których dana osoba przygotowała studium wykonalności, Zamawiający uzna że osoby będące w dyspozycji Wykonawcy nie posiadają doświadczenia w przygotowaniu studiów wykonalności i oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów w tym kryterium.

Łączna punktowa ocena (PO) oferty obliczona zostanie według poniższego wzoru:

PO = C + D + P

 

gdzie:

PO – punktowa ocena badanej oferty

C – punktowa ocena w kryterium „cena brutto”

D – punktowa ocena w kryterium „doświadczenie zawodowe”

P – punktowa ocena w kryterium „potencjał kadrowy”.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów.

 

  1. Ofertę należy sporządzić wg lub na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

 

  1. Osoby do kontaktu: Andrzej Andrzejuk, Urszula Demianiuk – tel. 85 7318135.

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski,    ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 28.10.2016 r. z dopiskiem na kopercie: „OFERTA na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu ,,Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”. W przypadku ofert wysłanych drogą pocztową – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną i zamieści informację na stronie internetowej.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wykaz wykonanych studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym.
  3. Wykaz osób.
  4. Projekt umowy.

 

 

 

 

 

Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych

Halina Szatyłowicz

 

 

 

 

                                                                                       

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Bielsk Podlaski

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data modyfikacji: 2016-10-17

Opublikował: Halina Szatyłowicz

Data publikacji: 2016-10-17