Zamówienie Nr Izp.271.50.2016 z dnia 2016-10-17 - ROZPOZNANIE CENOWE na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn. „Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”
Tytuł | ROZPOZNANIE CENOWE na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn. „Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim” |
---|---|
Numer | Izp.271.50.2016 |
Data wydania | 2016-10-17 |
Termin składania uwag do oferty | 2016-10-28 |
Bielsk Podlaski, dnia 17.10.2016 r.
Izp.271.50.2016
ROZPOZNANIE CENOWE
na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu pn.
„Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro (art.4 pkt.8 ustawy).
CPV 71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
- ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski
Regon: 050658982, NIP: 5432066155
e-mail: um@bielsk-podlaski.pl
tel. 85 7318100, faks: 85 7318150
- Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu ,,Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim” zgodnie z wymaganiami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach, Typ projektu 1. Projekty dotyczące gospodarki wodno – ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.
Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z dokumentacją konkursową zamieszczoną na stronie internetowej https://www.pois.gov.pl/nabory/25-poprawa-jakosci-srodowiska-miejskiego-2/
oraz poniższymi dokumentami:
1) Wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju z dnia 18 marca 2015 r. w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020 (MIiR/H/2014-2020/7(01)03/2015),
2) Przewodnikiem do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych (Guide to Cost-benefit Analysis of Investment Project – Economic appraisal tool for Cohesion Policy 2014-2020) Komisji Europejskiej z grudnia 2014 r.
Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość zapoznania się w siedzibie Zamawiającego z dokumentacją projektową i innymi materiałami niezbędnymi do sporządzenia studium i wniosku o dofinansowanie.
- Założenia ogólne dla projektu:
- zakres projektu będzie zgodny z typem projektu, określonym w ogłoszeniu o konkursie do Działania 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach, Typ projektu 1. Projekty dotyczące gospodarki wodno – ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM.
1) maksymalny udział dofinansowania w wydatkach kwalifikowanych na poziomie projektu w ramach Działania 2.5 wynosi 85%,
2) przewidywana wartość całkowita projektu wynosi ok. 15 000 000,00 zł.
- Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do:
1) poprawy dokumentów, będących przedmiotem umowy, zgodnie z uwagami zgłaszanymi przez Instytucję Zarządzającą w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie projektu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
2) na każde wezwanie Zamawiającego, do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotu umowy, w szczególności w trakcie oceny wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym należy wykonać w wersji:
1) papierowej (drukowanej) – 3 egzemplarze,
2) elektronicznej – 3 egzemplarze w formacie PDF i DOC (MS Word) wraz z arkuszem kalkulacyjnym w formacie XLS (MS Excel), zawierającym tabele oraz wyliczenia do analizy finansowej i ekonomicznej z odblokowanymi formułami.
- Termin realizacji zamówienia:
1) przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej – do dnia 20.12.2016 r.
2) w przypadku wystąpienia konieczności stosowania prac określonych w ust.4 lub procedury odwoławczej – za termin realizacji zamówienia uznaje się datę zakończenia prac określonych w ust.4 lub procedury odwoławczej.
- Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty
1) C – cena brutto – 40% (40 pkt.)
Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:
wartość oferty o najniższej cenie
C = ---------------------------------------------- x 40 punktów
wartość oferty badanej
2) D – doświadczenie zawodowe – 40% (40 pkt.)
Przy ocenie ofert w kryterium „doświadczenie zawodowe”, Zamawiający będzie brał pod uwagę liczbę przygotowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, studiów wykonalności wraz
z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł oraz liczbę zamieszczonych na liście projektów wybranych do dofinansowania.
a) wykonanie co najmniej 2 studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 1, które znalazło się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 10 pkt.
b) wykonanie co najmniej 4 studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 2, które znalazły się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 25 pkt.
c) wykonanie 6 i powyżej studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektów inwestycyjnych wodno kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, w tym co najmniej 3, które znalazły się na liście projektów wybranych do dofinansowania – Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym (załącznik Nr 2a do rozpoznania) oraz dowody, które potwierdzą należyte wykonanie zamówienia i zamieszczenie na liście projektów wybranych do dofinansowania. Dowodami tymi mogą być: poświadczenia, listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Niedołączenie dowodów potwierdzających należyte wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym, skutkować będzie nieuwzględnieniem ich jako należycie przygotowanego i nie będzie punktowane.
3) P – potencjał kadrowy – 20% (20pkt.)
Przy ocenie ofert w kryterium „potencjał kadrowy”, Zamawiający będzie brał pod uwagę dysponowanie przez Wykonawcę 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych.
a) dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała co najmniej 5 studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 5 pkt.
b) dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała co najmniej 10 studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 10 pkt.
c) dysponowanie 2 osobami z doświadczeniem w przygotowaniu studiów wykonalności dla projektów inwestycyjnych, w tym 1 osobą specjalizującą się w części finansowo-ekonomicznej i 1 osobą, specjalizującą się w części ogólnej, przy czym każda z nich wykonała 15 i powyżej studiów wykonalności w części, w której się specjalizuje – Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz osób (załącznik Nr 2b do rozpoznania) wraz z listą przygotowanych przez nich studiów wykonalności. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty ww. wykazu osób lub w załączonym wykazie nie wymieni projektów, dla których dana osoba przygotowała studium wykonalności, Zamawiający uzna że osoby będące w dyspozycji Wykonawcy nie posiadają doświadczenia w przygotowaniu studiów wykonalności i oferta Wykonawcy nie otrzyma punktów w tym kryterium.
Łączna punktowa ocena (PO) oferty obliczona zostanie według poniższego wzoru:
PO = C + D + P
gdzie:
PO – punktowa ocena badanej oferty
C – punktowa ocena w kryterium „cena brutto”
D – punktowa ocena w kryterium „doświadczenie zawodowe”
P – punktowa ocena w kryterium „potencjał kadrowy”.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów.
- Ofertę należy sporządzić wg lub na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Osoby do kontaktu: Andrzej Andrzejuk, Urszula Demianiuk – tel. 85 7318135.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie w Biurze podawczym Urzędu Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski w terminie do dnia 28.10.2016 r. z dopiskiem na kopercie: „OFERTA na opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla projektu ,,Budowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach rozbudowy infrastruktury ochrony środowiska w ulicach w Bielsku Podlaskim”. W przypadku ofert wysłanych drogą pocztową – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania drogą elektroniczną i zamieści informację na stronie internetowej.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Wykaz wykonanych studiów wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym.
- Wykaz osób.
- Projekt umowy.
Z-ca Kierownika Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych
Halina Szatyłowicz
Metryka strony