Zamówienie Nr Izp.341-15/09 z dnia 2009-04-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim”.

Tytuł Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim”.
Numer Izp.341-15/09
Data wydania 2009-04-28

Izp.341-15/09

 

Bielsk Podlaski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim.
Numer ogłoszenia: 123914 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.

 

· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Dubiażyńskiej w Bielsku Podlaskim tj.: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 2. Do szczegółowych zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a)współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania, odbioru, oraz rozliczenia, b)sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych przygotowanych do odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, c)sprawdzanie i potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków na realizację zadania, d)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych, chyba, że według oceny Inspektora Nadzoru zajdzie pilna potrzeba wykonania robót niezbędnych i uzasadnionych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, wówczas Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia Wykonawcy robót zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy. 3. Zakres robót nadzorowanych obejmuje wykonanie następujących robót: -Przebudowa nawierzchni ulicy wraz z jej elementami ( chodniki, parkingi, zjazdy, zatoki autobusowe, zieleńce z zachowaniem drzewostanu), -Przebudowa i budowa kanalizacji sanitarnej głównej wraz z siecią boczną w granicach pasa drogowego, budowa przepompowni ścieków oraz kanału tłocznego; -Budowa kanalizacji deszczowej; Roboty budowlane są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71 24 70 00 - 1 4. Wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 7 100 748,91 zł net.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

Zakończenie: 30.11.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki dodatkowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 3 osoby jak niżej, posiadające potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych tj.: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2.Na czas związania umową Wykonawca powinien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji o wartości min. 5 500 000,00 zł brutto (wartość robót budowlanych) - w zakresie wykonawstwa robót drogowych min. 5 000 000,00 zł brutto oraz w zakresie wykonawstwa robót sanitarnych min. 500 000,00 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, 4. Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.

 

·   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę). 4. Oświadczenie, że Wykonawca jest/ nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika Nr 4 do SIWZ, wymagane jest wykazanie: - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Do oferty należy dołączyć odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej aktualne na dzień składania ofert (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.5., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji o wartości min. 5 500 000,00 zł brutto ( wartość robót budowlanych) - w zakresie wykonawstwa robót drogowych min. 5 000 000,00 zł brutto oraz w zakresie wykonawstwa robót sanitarnych min. 500 000,00 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, wg załącznika Nr 5. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp. , 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., składa dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie (za wyjątkiem wymienionych tam załączników, które muszą być złożone w oryginale) mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dodatkowo dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnienie przez Wykonawców warunków określonych w niniejszym punkcie podane przez Wykonawcę spoza terytorium RP, w walucie innej niż PLN zostaną przez Zamawiającego przeliczone na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

 

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

 

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1, 17 - 100 Bielsk Podlaski - biuro podawcze.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
Z up. Burmistrza Miasta
Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Szatyłowicz

Wprowadzający: Halina Szatyłowicz

Data wprowadzenia: 2009-04-28

Data modyfikacji: 2009-04-28

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2009-04-28