Zamówienie Nr Izp.341-5/11 z dnia 2011-02-11 - Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2011r.

Tytuł Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2011r.
Numer Izp.341-5/11
Data wydania 2011-02-11
Izp.341-5/11

Bielsk Podlaski: Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2011r.
Numer ogłoszenia: 20764 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nasadzeń roślin kwietnikowych wraz z konserwacją systemów nawadniania oraz nadzorem eksploatacyjnym na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie nasadzeń roślin w stojących konstrukcjach kwietnikowych : a) 1 konstrukcja kwietnikowa o wymiarach : wysokość 240 cm, średnica podstawy 120 cm, 12 pierścieni : - obsadzenie wszystkich pierścieni , - zalecana ilość sadzonek : 140-160 szt., b) 4 konstrukcje kwietnikowe o wymiarach : wysokość 120 cm, średnica podstawy 120 cm, 6 pierścieni : - obsadzenie wszystkich pierścieni, - zalecana ilość sadzonek 70-80 szt. Nasadzenia roślin należy wykonać w terminie do dnia 26 maja. Gatunki roślin : pelargonia bluszczolistna ( Pelargonium peltatum ), surfinia ( Petunia), Bacopa ( Sutera) itp. Ponadto wokół każdej z w.w 5 konstrukcji kwietnikowej należy posadzić 2 rzędy roślin gatunku Starzec ( Senecio) - odległość między roślinami 20 cm. 2) Wykonanie nasadzeń roślin w donicach wiszących na słupach oświetleniowych - 22 szt. : - średnica donicy - 650 mm ( dwie połowy donic), - zalecana ilość sadzonek - 6 szt. na donicę, - gatunki roślin: pelargonia bluszczolistna ( Pelargonium peltatum), surfinia ( Petunia), bacopa ( Sutera), złoty deszcz ( Heterospermum) itp. Nasadzenia należy wykonać w terminie do dnia 26 maja. 3) Wykonanie nasadzeń roślin w stojących donicach kwiatowych : - powierzchnia nasadzeń - ok. 60 m², - zalecana ilość sadzonek 25 szt. na m2, I nasadzenie : termin nasadzenia - do dnia 20 kwietnia, gatunek roślin - bratek ( Viola), kolory kwiatów- biały, żółty, niebieski, bordowy, pomarańczowy II nasadzenie : termin nasadzenia - do dnia 20 czerwca, gatunek roślin - aksamitka ( Tagetes) o kwiatach żółtych, begonia stale kwitnąca ( Begonia semperflores) o kwiatach białych i czerwonych, pelargonia bluszczolistna( Pelargonium) o kwiatach czerwonych i białych, pelargonia rabatowa, szałwia błyszcząca ( Salvia splendens) , szałwia omączona ( Salvia farinacea) itp. 4) Wykonanie nasadzeń roślin na rabatach kwiatowych : 1. Park Aleksandra Jagiellończyka - 112 m² 2. przy ul. Kazimierzowskiej - 50 m² 3. przy ul. Poświętnej - 40 m² 4. przy ul. Kopernika - 22 m² 5. rondo przy ul. Mickiewicza i Piłsudskiego- 37 m² 6. skwer im. Izabeli Branickiej - 312 m² ( 103 m² + 209 m² ) 7. mogiła wrześniowców- 5 m² I nasadzenie : - powierzchnia nasadzeń - ok. 140 m² - zalecana ilość sadzonek 25 szt. m² - termin nasadzeń - do dnia 20 kwietnia - gatunek roślin - bratek ( Viola) - kolory ( żółty, bordowy, niebieski, pomarańczowy) Nasadzenia należy wykonać według dokumentacji projektowej skweru im. Izabeli Branickiej (ok. 103 m² w centralnej części kwietnika ) oraz zagospodarowania ronda w ulicy Mickiewicza i Piłsudskiego ( ok. 37 m²) - poz. 5 i 6 wykazu. II nasadzenie : - powierzchnia nasadzeń ogółem - ok.578 m² - zalecana ilość sadzonek - 25 szt.m² - termin nasadzeń : a) 416 m² ( poz. 1, 2, 3 , 6- 209 m² i 7 wykazu) - do dnia 26 maja b) 22 m² ( poz. 4 wykazu) - do dnia 5 czerwca c) 140 m² ( poz. 5 i 6) - do dnia 20 czerwca - zalecane gatunki roślin : szałwia błyszcząca ( Salvia splendens) o kwiatach czerwonych, aksamitka ( Tagetes) o kwiatach żółtych, Begonia stale kwitnąca ( Begonia semperflores) o kwiatach białych i czerwonych,starzec ( Senecio), paciorecznik itp. Wykaz roślin do nasadzeń na rondzie : 1. Viola ( bratek kol. żółty )- pow. 21m² 2. Viola ( bratek kol. niebieski )- pow. 16 m² - Begonia stale kwitnąca Scarlet ( Begonia sempervirens Scarlet ) o kwiatach czerwonych- 16 m² - aksamitka wzniesiona (Tagetes erecta) o kwiatach żółtych - 16 m² - paciorecznik kw. żółte ( Canna generalis)- 19 szt. Wykaz roślin do nasadzeń na skwerze im. Izabeli Branickiej : 3. Viola ( bratek kol. żółty )- pow.24,34 m² 4. Viola ( bratek kol. bordowy )- pow. 24,38 m² 5. Viola ( bratek kol. niebieski )- pow. 26,68 m² 6. Viola ( bratek kol. pomarańczowy)- pow. 26,82 m² 7. Begonia semperflorens ( begonia stale kwitnąca) kol. biały- pow. 83,37 m² 8. Senecio ( starzec) - pow. 90,55 m² 9. Salvia coccinea Lady in Red ( szałwia szkarłatna)- 68,52 m² 10. Ageratum houstonianum ( żeniszek meksykański )- 69,38 m² Nasadzenia należy wykonać według dokumentacji projektowej zagospodarowania skweru im. Izabeli Branickiej oraz zagospodarowania ronda w ulicy Mickiewicza i Piłsudskiego ( ok. 37 m²) - poz. 5 i 6 wykazu ( przy ilości 25 szt.m2 roślin ), na pozostałych kwietnikach według koncepcji nasadzeń przygotowanej przez Wykonawcę po jej zaakceptowaniu przez zamawiającego. 5) Konserwacja systemów nawadniania oraz sprawowanie kontroli nad ich prawidłową eksploatacją : 1. na rondzie przy skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Mickiewicza, 2. na terenie skweru im. Izabeli Branickiej. Uwagi : Do nasadzeń należy stosować materiał roślinny najwyższej jakości, wolny od chorób i szkodników, o wyrównanym wzroście i kwitnieniu. Nasadzenia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej. Rośliny kwitnące należy sadzić w takiej fazie kwitnienia, aby efekt kwitnienia był widoczny najpóźniej po upływie 1 tygodnia od momentu posadzenia. Kwietniki należy obsadzać taką ilością roślin, aby uzyskać efekt zwartej kaskady z kwiatów lub efekt wypełnienia całości kwietnika roślinami. Konstrukcje kwietnikowe oraz donice wiszące należy zamontować bezpośrednio przed ich ekspozycją ( kwietniki z roślinami), a zdemontować bezpośrednio po sezonie ( po usunięciu roślin z kwietników). Zdemontowane kwietniki należy oczyścić i odkazić , a następnie przechować w warunkach zapobiegających ich zniszczeniu. Obsadzenie konstrukcji kwietnikowych oraz donic wiszących obejmuje także ich wypełnienie podłożem z dodatkiem nawozów i hydroabsorbentu. Obsadzenie donic stojących obejmuje przygotowanie podłoża do obsadzenia z dodaniem nawozów i hydroabsorbentu oraz ewentualne uzupełnienie podłoża w donicach. Obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi obejmuje przygotowanie terenu pod nasadzenia, tj. przekopanie gleby, zasilenie nawozami, wymodelowanie kwietnika z wyrównaniem grabiami. Posadzone rośliny w konstrukcjach kwiatowych, donicach oraz na kwietnikach należy podlewać do chwili przyjęcia się roślin. Podać cenę jednostkową wykonania nasadzeń łącznie z roślinami kwietnikowymi kwietników oraz donic kwiatowych stojących ( oddzielnie w odniesieniu do pierwszego nasadzenia bratkami oraz drugiego nasadzenia). W odniesieniu do konstrukcji kwiatowych oraz donic wiszących należy podać cenę jednostkową obsadzenia łącznie z roślinami kwietnikowymi jednej donicy lub konstrukcji kwietnikowej o wysokości 240 cm i 120 cm, z montażem i demontażem. W.w systemy nawadniania zostały wykonane w 2010 r. ( zgodnie z załączoną dokumentacją) oraz nie były dotychczas wykorzystywane. Do zakresu prac związanych z konserwacją systemów nawadniania należy m. in. : - wiosenne uruchomienie systemów nawadniania ( po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego), - ustawienie czasów nawadniania itp., - bieżący nadzór nad funkcjonowaniem systemów, - przygotowanie systemów nawadniania do okresu zimowego ( z odwodnieniem instalacji). Termin realizacji robót związanych z konserwacją systemów nawadniania - do dnia 15.11.2011 r. Podane wyżej terminy wykonania zamówienia są terminami wymaganymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącym załączniki do niniejszej siwz ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń roślin kwietnikowych na terenach zieleni o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ryczałtowymi oraz wartością zamówienia /netto + podatek VAT/wg załącznika Nr 4 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika1, 17-100 Bielsk Podlaski, pokój Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski ul. Kopernika 1,     17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. Burmistrza Miasta

Walentyna Szymczuk
z-ca Burmistrza
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Halina Szatyłowicz Agnieszka Kalinowska

Wytwarzający/odpowiadający: Tomasz Nazaruk

Wprowadzający: Tomasz Nazaruk

Data wprowadzenia: 2011-02-11

Data modyfikacji: 2011-02-14

Opublikował: Tomasz Nazaruk

Data publikacji: 2011-02-11